Nowa reklama The Guardian

Nowa reklama The Guardian

Brytyjski dziennik „The Guardian” wypuścił nowy spot reklamowy, o którym warto wspomnieć. W krótkim filmiku w niezwykle zgrabny sposób połączono tradycję i nowoczesność. A do tego zabawna koncepcja w pełni mieści w sobie zupełnie na serio przekaz twórców reklamy – informuje o tym, że „The Guardian” stara się o dostarczanie czytelnikowi szerokiego obrazu sytuacji, ujmowanej z wielu perspektyw.

Fabuła nowego spotu „The Guardian” bazuje na chyba wszystkim znanej bajce o trzech małych świnkach i dużym, złym wilku. Historia została osadzona we współczesności. Szybki obieg informacji sprzyja wielu interpretacjom tego, co się naprawdę wydarzyło w domku świnek. Kto jet winny? Czy wilk mógł zdmuchnąć domek? Humorystyczne i bardzo trafne ujęcie tego, co daje nam dziennikarstwo (także społeczne).

 

GD Star Rating
loading...

Oni mają swoje zdanie o filmach

Zostaw komentarz